Objectius 2010

HALF IRONMAN BALAGUER



viernes, 11 de diciembre de 2009

C.N.Prat Triatló


El meu nou equip de triatló. 8 anys més tard em tornaré a posar un mono de triatló-duatló i a disfrutar. Encara necessito una setmana ben bona per tenir el cos recuperat de la marató però ja tinc a la vista la nova temporada 2010 i amb ganes de començar a nedar,córrer i bicicletejar....que aquesta gent està molt forta!

El mallot és xul.lo: predomina el blau i el taronja ( sel.lecció holandesa ) amb unes línies blanques...sabeu què, us el deixo aqui penjat.

I ara em toca començar a ficar-m'hi que la temporada serà llarga amb el desitjat Ironman com a everest d'aquesta. I l'escollit serà el de Barcelona el primer cap de setmana d'Octubre, però abans hi haurà altres reptes.




No hay comentarios:

Publicar un comentario