Objectius 2010

HALF IRONMAN BALAGUER



jueves, 31 de diciembre de 2009

Doblet per acabar l'any

Després dels entrenaments d'aquests dies ( 120 kms d bici i 3500 metres de natació) i amb les cames cansades, avui dia 31 de desembre han caigut 2 San Silvestres de 10 kms com a entrenaments de qualitat, curiosament les dues amb el mateix temps final (40'40") però amb sensacions i vivències diferents al llarg de la cursa.

Entremig 1500 metres de natació per intentar d'acabar amb sensacions d'aigua aquest any, ja que el pròxim ho necessitaré.

La primera a Canovelles. No m'he sentit en cap moment dins de la cursa. Corria per córrer. Aquests dies tinc el cap no ser on. Em costa patir però ara no és pas aquest l'objectiu, sinó acumular. Moltes pujades i baixades trenca-cames. Bon entrenament sense apretar pensant en la San Silvestre de la tarda.

La de la tarda la de BCN amb només 5 horetes de descans de córrer. No estava apuntat i m'hi he "colat" d'estranquis amb uns companys del C.N.Prat. Aprofitant que estava davant i sense ganes per córrer a tope els 10 kms per les males sensacions de cames cargades m'he decidit de fer un 5000 de qualitat saben que en aquest punt hi havia un crono per després parar i continuar més tranquil. No he posat el rellotge en ON i no tenia referències, simplement córrer per córrer,sensacions. "Patxanquero" total. Al 5000, dit i fet, he mirat el temps, 18:31, 10" més ràpid que a Lloret i he parat a caminar i quan he vist que venien els de +-4 al km he continuat. Sense ganes he anat fent observant a dreta i esquerra qui em passava. Al km +-7 m'he trobat una coneguda dels corredors.cat, la Teresa, que volia fer marca com a test per la marató de BCN i m'he posat com a objectiu fer-li de llebre fins al final. Ella ha fet marca: 40'40" i jo he fet un bon entreno i molt content per l'última bona acció de l'any, a més corrent, què més vull!!

I ara a descansar i menjar una vegada més, que no falti!! I de cara al 2010 fer els deures per executar de la millor manera possible l'objectiu que tothom qui em segueix sap.

Bon any 2010 a tots i no feu molt mal aquesta nit.

Salut i quilòmetres.

Andreu

No hay comentarios:

Publicar un comentario