Objectius 2010

HALF IRONMAN BALAGUER



domingo, 27 de diciembre de 2009

Una altra motivació: la Sansi!

Doncs ja tenim feta la primera San Silvestre d'aquest final d'any. La Sansi de Lloret amb un "nivelón": 7 Olímpics, uns quants guanyadors de campionats d'Espanya, atletes populars consegrats de catalunya, una expedició de Latvia de júniors i sub23 que, només veient els temps a les classificacions finals ( entre 15' i 16'), han donat molta guerra... IMPRESSIONANT!

Per part meva, després de córrer ahir al Ripoll avui volia sortir per sensacions. Com que la cursa només era de 5000 metres he fet un bon rodatge abans (32' trotant per un parc aprop de la sortida amb altres atletes) i cap a la sortida. Un test per veure com estic abans de començar a entrenar. No estic acostumat a distàncies tant curtes i he acabat amb la sensació de que durant tot el recorregut he estat esprintant, una bogeria!!

Finalment han sortir 18'41", a 3'44" el km. Ni fu ni fa. Encara, demà començo jejeje, estic de vacances i ara com ara no puc demanar més al cos i a més a més enmig d'aquestes dates tant difícils i suculents...mmmm....

El dia 31 faré doblet de Sant Silvestres: el matí aniré amb la bicicleta de carretera ( estic esperant resposta dels de l'organització perquè me la guardin mentre corri) a Canovelles a fer-ne una de 10 kms i a la tarda la Isocrònica del Riu Ripoll. Demà m'hi apunto.

Salut i quilòmetres,

Andreu

2 comentarios:

  1. quina manera d'acabar l'any, et menjaras el raïm al llit!!! que bestia!!jejejeje, molta sort en totes les curses ens veiem demà!!!!!

    ResponderEliminar
  2. joder Jordi i vosaltres amb els ja famosos 100x100?!!!! és qüestió d'anar acumulanti fent els deures ara que es pot! Fins demà i cuida la gastroenteritis!

    ResponderEliminar