Objectius 2010

HALF IRONMAN BALAGUER



martes, 8 de diciembre de 2009

Redefinint el 2010...

....doncs si, intentant de quadrar el calendari 2010 i cada 2x3 faig canvis. Hi ha masses reptes que vull fer i tots m'atrauen molt i estic amb la motivació pels núvols després de Donostia, però haig de saber prioritzar. La tardor la tinc tota definida amb la Marató de Berlín i la Behobia-SS com a puntals, però fins el juny, quan començaré els entrenaments per Berlín, no ser ben bé quina serà la prioritat.

De moment estic tornant als entrenaments tranquil.lament amb intensitats baixes per acabar de recuperar el cos.

Matí: 49’5 kms bici; 1h50’
Tarda: 1500 metres natació introduint 3 sèries de 200 metres amb pales amb 3’20 de mitjana + peses cames(gimnàs) + 20 elíptica(assimilació)

I avui més però sempre escoltant el cos, que si em demana descans o baixar l'intensitat, ho faré, que el cos és molt savi!

Salut i quilòmetres,

Andreu


PD: a la primavera pot caure la X-TREM Costa Brava: http://www.costabravaxtremrunning.com/ca/index.php


2 comentarios:

  1. Buen blog!!! te seguiré!!!! ya estas linkeao!!!!
    See you on friday!!!

    ResponderEliminar
  2. Enhorabona pel blog Andreu!! Et podré seguir d'aprop ara :D

    Per cert, bon repte això de la CBXR si al final t'animes. Ho vaig estar mirant però no puc per la feina sinó casi segur que hi coincidiriem.

    Salut i ens veiem!

    ResponderEliminar