Objectius 2010

HALF IRONMAN BALAGUER



lunes, 14 de diciembre de 2009

Mitja marató de Vilanova + DESCANS

Diumenge vaig anar a Vilanova a veure com estava el meu cos després dels entrenaments del dissabte ( 80 kms amb bici el matí i 1500 metres de natació a la tarda) i analitzar la situació.

Vaig sortir per sensacions però des del començament em vaig notar raro i el cos adormit i intentant de voler-me dir algu però no ho sabia interpretar. Vaig estar tota l'estona rodant a 4 al km fins que a partir del 13 vaig veure que el cos em dèia prou, ja n'hi ha prou. DESCANS. És el què em demanava el cos i em demana. Vaig acabar la mitja en 1h25'14" ( a la mitja de la marató vaig passar 50" més ràpid!!!) però amb males sensacions, cansament muscularment i de tendons i sobretot de buidor i no poder anar més ràpid. No es un mal resultat ja que tot i el tute que portava i les sensacions em va sortir a 4'02" al km però aquest fet no era l'important, el cos m'ha dit prou i li faré cas i fins l'1 de Gener del 2010 no començaré la pròxima temporada per tenir el cos ben descansat de cara a aquesta, que serà dura amb vistes a l'Ironman!

Estic molt motivat però aixo no ho és tot ja que tard o dora al llarg de la temporada m'arribaria el "baixón"...millor prevenir que curar!!

Doncs aquests dies només nedar de tant en tant i potser agafar la bicicleta, res més. A veure si aguanto... :P

No hay comentarios:

Publicar un comentario